Κυριακή, 20 Μαρτίου 2011

ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ

Με μεγάλο ενθουσιασμό και συμμετοχή έγινε το Σάββατο 19.3.2011, η τρενοπορεία από την Φλώρινα μέχρι τη Θεσσαλονίκη, διεκδικώντας το αυτονόητο: σιδηροδρομική σύνδεση της Φλώρινας και τερματισμό του αποκλεισμού της περιοχής μας.

Πολίτες από τη Φλώρινα, την Άρνισσα, την Έδεσσα, και τη Νάουσα πήραν σήμερα το τρένο για να διασφαλίσουν προσιτή σιδηροδρομική συγκοινωνία. Στην Θεσσαλονίκη, μας υποδέχτηκαν τα μέλη της Επιτροπής για την Κοινωνική Υπεράσπιση του Σιδηρόδρομου, σιδηροδρομικοί, φορείς (ανάμεσα στους οποίους ο σύλλογος Φλωρινιωτών Θεσσαλονίκης) και συλλογικότητες, εκλεγμένοι, εκατοντάδες πολίτες, και όλοι μαζί πραγματοποιήσαμε μαζική, ενθουσιώδη και πολύμορφη πορεία προς την πλατεία Αριστοτέλους.

Είμαστε ενθουσιασμένοι από την ανταπόκριση που έχει, σε ολόκληρη πλέον τη Μακεδονία, 6 βδομάδες μετά την διακοπή τους, το αίτημα της Φλώρινας για επανέναρξη των δρομολογίων του τρένου. Η σημερινή συγκέντρωση και πορεία ελπίζουμε να έδειξε καθαρά στους αρμόδιους της κυβέρνησης και της ΤΡΕΝΟΣΕ ότι το κίνημα για την επιστροφή του τρένου στη Φλώρινα μεγαλώνει μέρα με τη μέρα και ο μόνος δρόμος πλέον είναι η ταχεία ικανοποίηση των βασικών αιτημάτων μας για άμεση επαναφορά του τρένου, ως προσιτού μέσου συγκοινωνίας στη Φλώρινα με πλήρη δρομολόγια.

Είμαστε συγκινημένοι από την αγωνία των ανθρώπων του τρένου, των εργαζόμενων στην ΤΡΕΝΟΣΕ που σήμερα πρόσφεραν μια μέρα εθελοντικής δουλειάς το μήνα ο καθένας για τη χρηματοδότηση των δρομολογίων της Φλώρινας. Τους ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας.

Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε την κλιμάκωση των κινητοποιήσεών μας. Με τον ίδιο τρόπο που ξεκινήσαμε, τραγουδώντας, ζωγραφίζοντας, και διαδηλώνοντας, θα μεταφέρουμε το μήνυμά μας σε όλη την Ελλάδα, μέχρι να κερδίσουμε το δικαίωμά μας στη βιώσιμη ανάπτυξη, με την επαναφορά, τη βελτίωση και την επέκταση του σιδηρόδρομου στη Δ. Μακεδονία.

Διεκδικούμε
  • Την επαναλειτουργία των σιδηροδρομικών δρομολογίων Θεσ/νίκης-Έδεσσας-Άρνισας-Φλώρινας
  • Την ουσιαστική μείωση των εισιτηρίων που υπερδιπλασιάστηκαν (με αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση των εσόδων του ΟΣΕ).
  • Την Προαστιακή σύνδεση Θεσσαλονίκης-Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών, με επέκταση στην Αριδαία. Την επέκταση της ηλεκτροκίνησης στη Δ. Μακεδονία.
  • Συνδυασμένες μεταφορές με βάση το σιδηρόδρομο.
  • Την υπεράσπιση του Δημόσιου και Κοινωνικού χαρακτήρα του σιδηρόδρομου.

Φωτογραφίες από την πορεία οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν ελεύθερα βρίσκονται στο: https://picasaweb.google.com/110022653480273966788/1932011#


Για την λυπηρή στάση του ΟΣΕ αναφορικά με την νοικιασμένη αμαξοστοιχία.

Σημειώνουμε ότι ο αρχικός σχεδιασμός ήταν η μετακίνησή μας να γίνει με αμαξοστοιχία από το σταθμό της Φλώρινας. Παρ’ότι είχε υπάρξει συμφωνία με την ΤΡΕΝΟΣΕ (με υψηλότατο τίμημα) για ενοικίαση αμαξοστοιχίας την τελευταία στιγμή η διοίκηση της ΤΡΕΝΟΣΕ ακύρωσε τα πάντα επικαλούμενη την απόφασή της για αναστολή των δρομολογίων. Αυτό μας εξέπληξε, γιατί όταν ανακοίνωσε την αναστολή τον περασμένο Δεκέμβριο, η ΤΡΕΝΟΣΕ δήλωσε παράλληλα ότι προς Φλώρινα και Ναύπλιο θα γίνονται εκδρομές από οργανωμένες ομάδες και σχολεία. Είμαστε απογοητευμένοι γιατί η ΤΡΕΝΟΣΕ σήμερα προσπάθησε, χωρίς καν ένα πρόσχημα να εμποδίσει τους Φλωρινιώτες να διαδηλώσουν στη Θεσσαλονίκη. Λυπούμαστε που μια ακόμα διοίκηση αυτής της δύσμοιρης εταιρίας θεωρεί τους φίλους τους σιδηροδρόμου εχθρούς δικούς της και επιφυλασσόμαστε κάθε νομίμου δικαιώματός μας.

3 σχόλια:

  1. Πρόκειται για καραγκιόζηδες, ηλίθιους και επικίνδυνους. Υποτίθεται ότι διασώζουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, απεμπολώντας το έργο της. Είναι μισθωμένα όργανα των εργολάβων και των οδικών συμφερόντων. Ο Εθνικός Εργολάβος δεν θέλει τρένο για να εισπράτει από τους δρόμους και τα διόδια. Και η υπερήφανη, ανεξάρτητη, δυναμική, σοσιαλιστική κλπ κλπ κυβέρνηση, απλά κύπτει τον αυχένα σε ότι κελεύει. Όσο για τη Φλώρινα και τη Δυτ. Μακεδονία (όπως και την Πελοπόννησο, την Ανατ. Μακεδονία και τη Θράκη): Επειδή είναι πολύ μακριά από τα Βόρεια Προάστια των Αθηνών και τις Αγορές, δεν έχουν καμιά σημασία γι' αυτούς. Μπορούν να παραχωρηθούν στους Σκοπιανούς, τους Αλβανούς ή τους Τούρκους, με αντάλλαγμα την επιμήκηνση. Άλλωστε εκεί μένουν κάτι περ΄'ιεργα ανθρωπάκια που διαδηλώνουν υπέρ του σιδηροδρόμου και στεναχωρούν τον κύριο Πάσχο Μανδραβέλη, τον κύριο Ιωάννη Πρετεντέρη, την κυρία Όλγα Τρέμη, τον κύριο Εμμανουήλ Καψή, τον κύριο Άρη Πορτοσάλτε και τους άλλους Κυβερνητικούς Εκπροσώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την ώρα που άφησαν τη Φλώρινα χωρίς τρένο, με χαλκευμένα στοιχεία, δρομολόγησαν ΤΡΑΙΝΟΣΚΙ, σε συνεργασία με Τουριστικό Πράκτορα, γνωστό λαμόγιο της Συμπρωτεύουσας και φορέα παρασυγκοινωνίας, που χρώσταγε τα κέρατά του στην Υπηρεσία Αυτοκινήτων του ΟΣΕ. Και στα εγκαίνια δικαιολόγησαν ένα κάρο λεφτά σε μετακινήσεις, υπερωρίες και διανυκτερεύσεις στελεχών, που όλο το βράδυ τα κοπάναγαν στα μπαρ της περιοχής. Την ώρα που κόβουν από τους δύσμοιρους εργαζόμενους, Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα το μισό μισθό, απολύουν, κατασυκοφαντούν και από την άλλη πετάνε λεφτά, επαναπροσλαμβάνουν συνταξιούχους κλπ κλπ. Και τα κανάλια και τα ραδιόφωνα και οι εφημερίδες (πλην φωτεινών εξαιρέσεων) ποιούν την νήσσαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://23flevari.wordpress.com/2011/03/20/trainflorina/

    ΑπάντησηΔιαγραφή