Μετά την επανέναρξη των δρομολογίων, σκοπός του blog είναι η ενημέρωση και η δραστηριοποίηση του κόσμου για την
συνεχή ανάπτυξη και βελτίωση των Σιδηροδρομικών μεταφορών στην περιοχή μας καθώς και η ενημέρωση για τις δράσεις
της κίνησης Φίλων Τρένου Φλώρινας.
Παρασκευή 29 Απριλίου 2011
Κατι χαλαρωτικό
Σε αναμονή των εξελίξεων ενα χαλαρωτικό βίντεο που ίσως περιγράφει καλύτερα αυτο που έχουμε στο μυαλό μας οταν μιλάμε για τρένο στην Φλώρινα...
Δεν υπάρχει καμιά πρόθεση να ξαναπάει τραίνο στη Φλώρινα. Το Υπουργείο και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απλά σας κορόιδευαν. Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρόσφατα σε σύσκεψη όπου αναφέρθηκε η πιθανότητα επανακυκλοφορίας των τρένων για Φλώρινα, κάποια μεγαλοστελέχη κάγχασαν. Οι Ρέππας και οι -όπουλοι της Αθήνας σας θεωρούν, όλους τους Μακεδόνες, αρκετά αφελείς (επιεικής χαρακτηρισμός, ο πραγματικός εμπίπτει στο Νόμο περί Τύπου) και είναι σίγουροι ότι όσο κι αν σας δουλέψουν, δεν θα αλλαξοπιστήσετε και θα τους ξαναψηφίσετε... Το ποσό που έχει υπολογιστεί είναι εξωπραγματικό για να μη γίνει δεκτό και να μην λειτουργήσει η γραμμή. Τα δρομολόγια από 15-5-2011 ήδη χαράσσονται ΧΩΡΙΣ τη Φλώρινα (και χωρίς τη Στυλίδα). Ο Εθνικός Εργολάβος διατάσει και οι Φιλιππινέζες του υπακούουν άμεσα. Και μη νομίζετε ότι με τα περιβόητα Νομοσχέδια θα εξυγιανθεί ο ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ήδη έφυγαν οι περισσότεροι εργαζόμενοι, αλλά επειδή μειώθηκαν δραματικά και τα έσοδα κατά 60%, το έλλειμμα δεν πέφτει κάτω από τα 40-45 εκατομμύρια € και ήδη ψάχνουν πόσους ακόμα θα διώξουν και ποιές γραμμές και δρομολόγια θα καταργήσουν. Μειώνουν τα τραίνα Αθήνας-Θεσ/νίκης σε 5-6 ημερησίως και υπολογίζουν ότι 800 επιπλέον άτομα θα φύγουν άμεσα. Μετά με τι κόσμο θα δουλέψει η όποια Φλώρινα; Ήδη ξεκινάει και διαγωνισμός πώλησης του πλεονάζοντος τροχαίου υλικού και μέτά θα σας λένε δεν έχουμε βαγόνια, δεν έχουμε μηχανοδηγούς, δεν έχουμε σταθμάρχες και άλλες μπούρδες. Αν ακόμα τους πιστεύετε, τι να πω, θα είστε άξιοι της τύχης σας...
Μπράβο Χρήστο! Χαλαρωτικό και με οράμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει καμιά πρόθεση να ξαναπάει τραίνο στη Φλώρινα. Το Υπουργείο και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απλά σας κορόιδευαν. Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρόσφατα σε σύσκεψη όπου αναφέρθηκε η πιθανότητα επανακυκλοφορίας των τρένων για Φλώρινα, κάποια μεγαλοστελέχη κάγχασαν. Οι Ρέππας και οι -όπουλοι της Αθήνας σας θεωρούν, όλους τους Μακεδόνες, αρκετά αφελείς (επιεικής χαρακτηρισμός, ο πραγματικός εμπίπτει στο Νόμο περί Τύπου) και είναι σίγουροι ότι όσο κι αν σας δουλέψουν, δεν θα αλλαξοπιστήσετε και θα τους ξαναψηφίσετε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ποσό που έχει υπολογιστεί είναι εξωπραγματικό για να μη γίνει δεκτό και να μην λειτουργήσει η γραμμή. Τα δρομολόγια από 15-5-2011 ήδη χαράσσονται ΧΩΡΙΣ τη Φλώρινα (και χωρίς τη Στυλίδα). Ο Εθνικός Εργολάβος διατάσει και οι Φιλιππινέζες του υπακούουν άμεσα.
Και μη νομίζετε ότι με τα περιβόητα Νομοσχέδια θα εξυγιανθεί ο ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ήδη έφυγαν οι περισσότεροι εργαζόμενοι, αλλά επειδή μειώθηκαν δραματικά και τα έσοδα κατά 60%, το έλλειμμα δεν πέφτει κάτω από τα 40-45 εκατομμύρια € και ήδη ψάχνουν πόσους ακόμα θα διώξουν και ποιές γραμμές και δρομολόγια θα καταργήσουν. Μειώνουν τα τραίνα Αθήνας-Θεσ/νίκης σε 5-6 ημερησίως και υπολογίζουν ότι 800 επιπλέον άτομα θα φύγουν άμεσα. Μετά με τι κόσμο θα δουλέψει η όποια Φλώρινα; Ήδη ξεκινάει και διαγωνισμός πώλησης του πλεονάζοντος τροχαίου υλικού και μέτά θα σας λένε δεν έχουμε βαγόνια, δεν έχουμε μηχανοδηγούς, δεν έχουμε σταθμάρχες και άλλες μπούρδες.
Αν ακόμα τους πιστεύετε, τι να πω, θα είστε άξιοι της τύχης σας...
Savour