tag:blogger.com,1999:blog-305319923736438467.post1558259870137592182..comments2022-03-24T17:36:48.325+02:00Comments on Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας: Τι προτείνουμε για το τρένοChristos Orovashttp://www.blogger.com/profile/04091385073845769710noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-305319923736438467.post-87615358932991752992011-04-17T13:07:22.505+03:002011-04-17T13:07:22.505+03:00για να ειναι κερδοφορο και βιωσιμο το τραινο Φλωρι...για να ειναι κερδοφορο και βιωσιμο το τραινο Φλωρινης:<br />- συνδεση με Πογραδετς-Τιρανα<br />- συνδεση με Μοναστηρι-Σκοπια<br />- απευθειας συνδεση με Αθηνα μεσω Καστοριας-Σιατιστας-ΚαλαμπακαςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-305319923736438467.post-72271319689234701832011-04-16T04:33:52.101+03:002011-04-16T04:33:52.101+03:00Τα δρομολογια για Φλωρινα να ειναι τουλαχιστον 6. ...Τα δρομολογια για Φλωρινα να ειναι τουλαχιστον 6. Η διοικηση της ΤρελΟΣΕ τα σταματησε γιατι Θελει να ΕΚΒΙΑΣΕΙ την περιφερεια για χρηματαΣτέφανος Πάτραhttps://www.blogger.com/profile/12158675600702705401noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-305319923736438467.post-24801357235227129072011-04-04T23:38:10.696+03:002011-04-04T23:38:10.696+03:00Ενα βασικό στοιχειο που πρέπει να διεκδικηθεί είνα...Ενα βασικό στοιχειο που πρέπει να διεκδικηθεί είναι η ποιότητα των δρομολογίων που έχει τα παρακάτω στοιχεία μεταξύ άλλων:<br />1. Δρομολόγηση βαγονιών τύπoυ Ιntercity<br />2. Mείωση του χρόνου Θεσσαλονίκη - Φλώρινα σε λιγότερο από 2 ώρες και 30 λεπτά<br />3. Υπαρξη πρώτης θέσης που θα ενισχύσει το προφιλ του τρενου και θα φέρει και μεγαλύτερα έσοδαAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-305319923736438467.post-29911303528587942632011-04-02T01:05:58.719+03:002011-04-02T01:05:58.719+03:00Στο τελευταίο κομάτι της σύνδεσης των χωριών με το...Στο τελευταίο κομάτι της σύνδεσης των χωριών με τους σταθμούς Αμυνταίου-Φλώρινας αλλά ακόμα και Άρνισσας εδώ θα πρέπει να γίνει (κατά τη γνώμη μου) συνενόηση με τα ΚΤΕΛ (κάτι στο οποίο δεν νομίζω να συμφωνήσουν).<br />Επίσης, το ότι αυξήθηκε το εισητήριο στα 10€ σίγουρα θα πρέπει να γίνει μία επανεξέταση του θέματος των τιμών, έτσι ώστε να μην πληρώνει ένας για Μεσσονήσι 7€ από Θεσσαλονίκη και 10€ για Φλώρινα! 10€ Θεσ/νίκη Φλώρινα νομίζω ότι ειναι αρκετά καλά, έτσι ώστε να έχει και κέρδος ο Ο.Σ.Ε. για να τα βγάλει πέρα, λόγω των δύκσολων καταστάσεων που επικρατούν αυτόν τον καιρό! Θεωρώ και θέλω να πιστεύω ότι θα γίνει μία νέα πολιτική τιμών που μάλλον θα επανεξεταστεί το θέμα των τιμών με αποτέλεσμα να ξαναυπάρξει η έκπτωση του 20% της επιστροφής!<br />Επίσης νομίζω, πως με τρία δρομολόγια ημερισίως κάθε μέρα από Θεσ/νίκη (08:30, 15:10 και 19:10 με δ/ν στη Φλώρινα των 19:10) για αρχή είναι καλά!<br />Εάν γίνει Ηλεκτροκίνηση στη γραμμή, τότε τα δεδομένα αλλάζουν προς το καλύτερο και με ποιο πολλά δρομολόγια μεταξύ Θεσ/νίκης-Φλώρινας!!!Anonymousnoreply@blogger.com